niedziela, 21 maja 2017

Szydełkowa bransoleka

powstała  na kolejną zabawę w Cyklicznym Szydełku na blogu DIY.
Zrobiłam ją z bawełnianej włóczki na szydełku 1,5 mm
Trochę trudno się dziergalo, ale warto było się pomęczyć, 
gdyż w efekcie końcowym wyszła, zgrana i zwięzła bransoletka.
Najgorzej było na początku, przy zwiększaniu oczek.
Ponieważ nie dotarłam do sklepu z "pierdółkami" do biżuterii,
 moją bransoletkę zrobiłam wiązaną.
Jedyną ozdobą  jaką znalazłam w domu jest zawieszka but:)
Ale prawdopodobnie dorobię jakieś kwiatki, bo jakaś taka smutna się wydaje  😄😁😆




Dałam radę zawiązać sama, ale musiałam wspomóc się zębami 😆😜

Bransoletkę posyłam na wyzwanie do:



oraz 



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)








9 komentarzy:

  1. :D Tinko, Ty wiesz, nie... PRZECUDNA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Ten pantofelek stanowi fajny akcent.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Prześliczna bransoletka a ten bucik dodaje niezwykłego uroku.
    Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun! Piękny kolor bransoletki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...